Dagen 22 april

Idag så var det träningstävlingar och det gick jättebra, jag körde Dominita, Tulex, Joppe och Ture.

Dominita: Jag kvalade henne idag och det var första gången hon gick på banan, hon gick på 3.53,7 och om man ska klara kvalet så måste man spring under 2.50 så det var ju precis men vi hade inte förväntat oss något, så det var väl okej :)

Tulex: Det gick bra i värmningen, jag tyckte att han sprang bra. I loppet så gick det bra i starten, sedan tyckte jag att han galopperade lite med bakbenen så jag vågade inte öka så mycket och han sprang på 2.58 och hans rekord är på 2.40, tror jag.

Joppe: Han sprang bra i värmningen, och han sprang jättebra i loppet också men han fick lite för mycket galopper så tiden blev inte så bra, tiden blev 2.26 och hans rekord är 2.21. Men han sprang jättebra, jag fick en jätteglopp där han stod stilla kändes det som :P

Ture: Det gick jättebra, han hade sprungit ett lopp innnan också men det gjorde inget. Ture hade en riktigt bra dag idag, han sprang verkligen bra, det var superkul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0