Fille 3/4

Han kändes fin hela passet i princip! Och det kändes bra eftersom jag har känt min så jäkla missnöjd dom senaste gångerna. Jag var supertrött eftersom vi sov i stallet inatt. Men det kändes som att jag blev lite piggare när jag hade kommit upp på hästryggen. Jag jobbade lite på att få honom att lysna mycket på min skänkel och det gick mindre bra. Specielt när jag skulle fatta galopp. Fast det var nog lite mer mitt fel en hanns. Provade några vägar som inågr i LC:2 också bara för att checka av liksom till tävlingen.
.
Jag räknar med att komma sisst men man kan ju alltid prova! Vi får väll se hur det går. Jag tror att vi ska rida programet ute och då kan det gå som det går fast jag tror att han är som vanligt världens bästa häst! Vi får hoppas det iallafall! Nu ska inte det här få bli så mycket längre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0