Fille maskeradhoppning!

Wihoo! Kom felfri xd Han tog fina språng över allt och hoppade super fast han var lite på tårna! Jag höll på att rida in i ett hinder för det..? Men annars gick det super! Det är nu man kommer till det igen!? Jag vill vara med på nästa tävling men när jag väl ska tävla så vill jag inte men efter varje tävling så vill jag vara med! Så jag ska vara med nästa gång! :) Anmälde mig ju på 80 cm hihi och han är stor? Vet inte om jag ska hoppa 90 någon gång eller om jag ska vänta med det.. Ääh jag väntar jag hatar ju och hoppa! xd Fast det är kul när man väl gör det xd


Kommentarer
Postat av: amandawilhelmsson

hihi, nej vilken underbart fin bild! :D:D

2011-04-24 @ 20:31:16
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0