Läskig natt

Jag var bara tvungen att skriva om det som hände i natt när vi sov i stallet! Vi ska gå och lägga oss och har låst överallt förutom att sofia håller på att låsa ytterdörren. Allt är frid och fröjd till Sara ser en kille/man som går utanför stallet! Sofia som inte har hunnit låsa får typ panik men kan låsa till slut. Vi hör typ att dom rycker i dörrarna och knackar. Sen reser sig vernesa upp och ser &så en kille/man. Jag kan bara säga att jag var liiiiivrädd! Det brukar alltid vara så att det är planerat att någon ska spöka men den här gången var inget planerat och det var bara allämt läskigt :S
random bild xd

Kommentarer
Postat av: Cassi

Jag vet det var hur läskigt som helst fast sen när vernesa såg den där mannen när ni var där ute i klubbrumet så knackade det på vårat fönster och då var jag rädd på riktigt! Men lite kul var det! haha

2011-04-22 @ 13:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0