Stallet nästa

Och det ska bli kul! Skolan va okej och nu så ska jag vidare så som sagt! Måste bara få ut en sak här i bloggen som är tillägnad till en och skulle vara kul om du läste detta:
******** ********
Du vet att du är en utav mina absoluta bästa vänner, skulle i princip inte klara mig utan dig! Men jag vet inte om det är för att du har blivit stressad eller något men du har blivit så anorlunda? Börjat låta som att du inte bryr dig när man snackar med dig och en massa sånt! Och om inte du vill att vi ska vara så tajta som jag tycker att vi är så säg det! För jag vill att du ska vara när du är som bäst som i sommras eller som för några veckor sedan! Försök att inte låta så ointresserad om allt och jag skulle bli så glad och om du inte vill något säg det då men va inte som du är nu utan kom tillbaka till ditt gamla jag? Älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin headerbild, och fint skrivet =)

2011-04-19 @ 20:26:51
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0