GOTLAND!

I veckan ska jag iväg till Gotland med Joppe och tävla, det sk abli riktigt skoj. Det är flera vänner som också ska dit så det kommer att bli superskoj, hoppas jag ;)
Jag ska tävla i ett montélopp och två sulkylopp med Joppis, sen så ska jag inte vara med i fler lopp. Det ska bli skönt att bara ta det lugnt och så.
Man kan säga att Joppe får hälsa på hemma, eftersom att han är född på Lojsta hed som finns på Gotland. 
Riktigt nice!! :D
En bild på mig och Ture från Östanåkra ;)
 
//Freaky


Kommentarer
Postat av: Isabella Axelsson

Snygg bild ;)

haha, snygg blogg*! :D



www.nikontjejerna.blogg.se |www.ponnytravarna.blogg.se

2011-08-07 @ 22:31:11
Postat av: fo

Hejhej, super din blogg! :)

Kika gärna in hos mig tar nu tag i bloggen. Nu kan ni läsare även vara med i bloggens Hot or Not. Där ni skickar in bild på dig och någon häst och ni får bedömningar och tips kul grejj för er och mig! :) Följa via bloglovin går oxå. Kramar!

2011-08-12 @ 12:58:32
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jätte fin och bra blogg !:)

Jag tycker att trav verkligen ser jätte kul ut, jag har en kompis som kör ponnytrav och då fick jag köra och det var riktigt kul !, men tyvärr kan jag inte köra min ponny för hon är bakskygg men har du några tips ? :)



Jag och min kompis skulle gärna vilja synas på er sida :)



/Hanna

2011-08-12 @ 19:15:07
URL: http://ponyroyals.blogg.se/
Postat av: Nikontjejerna

Vi är intresserade länkbyte? c:

2011-08-12 @ 21:58:50
URL: http://nikontjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0