bion

Jag kom hem för ett tag sen från bion! Den var riktigt bra faktiskt det kanske va lite väll mycket i början ja ni som har sett den förstår men den var riktigt bra ändå! Vernesa tyckte också att den var bra så jag tror att vi är nöjda båda två!
.
Imorgon ska jag ju rida! Det ska bli riktigt kul. Jag vet inte direkt om det kommer att bli så mycket uppdatering direkt imorgon iallafall inte från min sida, men anna kommer nog att blogga såklart. Jag ska förbereda inför tävlingen som är nu på söndag. Jag tror inte att det kommer att gå så bra direkt fast jag bara ska hopp 80cm xd Jag hatar att hoppa så jag hoppar bara för att få bort min rädsla, så jag tror inte att ni direkt kommer att få någon film från det. Men sen på kvällen så ska jag rida fast då dressyr och då kanske jag ber någon filma men det får vi se då. Jag ska försöka att komma ihåg kameran till imorgon fast jag tror att jag kommer att glömma den haha! Men jag ska försöka iallafall!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt ponny ;D

2011-02-05 @ 16:11:45
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0