Detta är Anna

Jag heter Anna Engström Frick och blir 14 år i oktober.
Jag har ett gotlandsruss från Lojsta hed som heter Jolli's Joppe som jag kör ponnytrav med, men som jag även rider. 
Jag är en rolig tjej som älskar att ha kul. Jag kan vara blyg ibland men även pratig. 
På min fritid så är jag med min häst som står på travet. När jag inte är hos min häst så är jag med kompisar eller så är jag bara hemma och slappar. Jag kan väldigt lätt bli uppskräm men ibland så blir jag knappast rädd för något. Jag har ett stort intresse att fotografera.
Jag bor i Kalmar med min bror och min mamma & pappa.

Det var det mesta jag kunde komma på om mig ;)



Kommentarer
Postat av: Vincentalvilde

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-18 @ 13:48:10
URL: http://vincentalvilde.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0