Gösskören/Les Choristes

Vi såg en film i skolan, eller tja snarare på franskan. Gösskören eller Les Choristes som det igentligen heter! Jag skulle igentligen sagt att jag hatade filmen men efter att sett den så var den helt underbar! Jag har väldigt lätt för mig att bli kär i fimer? Musiken var hur fin som helst och det var huvudpersonen eller ja andra huvudpersonen som var med en kille som bara var så söt! Han hade typ världens största ögon och sjöng helt underbart! Blev lite kär i hans ögon oouupps :s Iallafall så googlade jag på hans namn och wow! Han är lika gammal som min brossa nu! Riktigt snygg om jag får tala?
LYSSNA PÅ DET HÄR: Les Choristes spotify:user:emmwi:playlist:50S5p1DIWXl386qp5AUuQ9
Lyssna hur underbart det här är? Asså jag undrar vad som håller på att hända med mig för förut så hade tyckt att det här var skit men sen nu så råkade jag bli kär i filmen! Jag tycker själv att jag har en liten rolig sak för jag lever mig alltid in i filmer till 100% Så att det känns som att är med! ;)

Om ni inte har spotify så lyssna här fast den på spotify är 100 gånger bättre! Han som går fram är det jag menar!


Lite bilder ifrån gosskören:

TITTA HUR HAN SER UT NU???

BTW här är trailern:

Tycker att alla ska se den och inte stänga av innan slutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0