Lite om dagen

Red imorse och hade Specialen i början gick det ju som det gick men på slutet så gick det helt okej enligt mig iallafall! Sen så var jag kvar och va stallvärd. Sen var det UZ-möte & sen byggde vi banan och sen så fixade vi fille tills imorgon! Det är ju tävling då eller ja, klubbtävling! Som jag ska vara med på. Ska bara vara med Mini-LD men det kan vara för att jag är jätterädd för att hoppa högt och jag försöker att vänja mig av det rädslan eller vad man nu ska säga. Jag är rätt säker på att det kommer att gå åt skogen men försöka kan man alltid göra. Sen så har jag jour imorgon så det blir ingen bloggning från min sida förren på kvällen imorgon!
Lite bilder från när vi fixade honom!




Söta hästapolle! '' Det är Thea som är så duktig på att knoppa''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0