OM GBGHS

Det var hur kul som helst och då menar jag verkligen hur kul som helst! Det kunde inte ha blivit bättre! Det var hur häftigt coolt och ja allt det där! Hoppningen var ju också hur bra som helst vet ju alla ni som tittade!
.
Bilderna kommer upp lite senare ikväll både vad jag har köpt och bilderna från hoppningen! :D Jag tror att ni kommer att bli förvånade över vad jag har köpt eftersom jag nästan inte har köpt någonting utav det jag skrev! Men det blev iallafall riktigt lyckade köp!
.
Jag fick autograf av alla i ponnyakuten säsong 2 eller ja nästan alla iallafall, tog kort med Tobbe Larsson & fick autograf av Helena Lundbäck! Mer kommer ikväll! Jag var bara tvungen att skriva av mig hur kul det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0