Sitter i skolan!

Och igentligen så skulle vi titta en sak men magda kom aldrig så jag sitter och gör ingenting med Karin och Dolores nu istället! Vi har håltimme nu -.- hatar håltimmar och vi börjar typ inte förrens om en halvtimme fast vi har suttit här i typ 40 min. Vi har NO labb sen och det gör det ju inte direkt bättre eftersom jag hatar NOlabb... Men sen så ska vi gå hem! Jag ska plugga lite, det är inga i stallet idag ändå så jag ska inte dit.
Imogon så är det Sandra med Karin, Anja, Frida & Magda. Det ska bli roligt! Jag ska åka och rida först i vernesas grupp. Vi ska hoppa, och konstigt nog så är jag riktigt sugen på att hoppa och ännu konsigare så vill jag hoppa högt..? Fast det tror jag inte att det kommer att bli! Jag tror att jag sak ha Malawi och jag som vill ha fille eller ja jag vet ju inte men jag skulle chansa på att jag fick Malawi! Vi får se imorgon. Nu ska jag inte skriva mer för när jag tittar upp så ser jag att jag har skrivit rätt mycket fast det är bara för att jag inte har någonting att göra aja ni får en bild som finns i arkivet för det finns inte några bilder SÅKLART på den här datorn! :)
BLÄ men ändå lite gulligt! :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Malawi står ju nu så honom blir de nog inte...

2011-02-17 @ 17:56:35
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0