Sjuk?

Idag när jag steg upp så kände jag hur kallt det var och jag hade värsta huvudvärken! -.-
Men jag hade ju sagt till Mia att jag skulle vara med på en provapå dag idag så jag ''traskade'' bort till travet och det gick bra bara det att jag hade ont i ljumskarna, jag vet inte hur men sen så har jag haft ont i huvudet hela dagen men jag gjorde ändå inte så mycket på travet så...
Sen när jag kom hem så la jag mig framför TVn och åt.
Men jag tror nu inte att jag är så jättesjuk, jag måste bli bättre för jag ska ju åka till London på onsdag!
Joppe fick vila idag för jag orkade verkligen inte att rida eller köra honom idag.

Kommentarer
Postat av: amandiiis

vilken fin bild :) måste varit en duktig fotograf :D:D:D:D:D <3

2011-02-22 @ 15:41:56
URL: http://amandaoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0