Stallet 12 feb

Idag körde jag Joppe på banan och det gick jättebra idag med! Mamma var med och tog tiden på honom och han sprang mellan 2.28-2.29 min och det var jättebra för det är ett tag kvar tills alla travtävlingar börjar för travsäsongen börjar i slutet på april och slutar i oktober.
Så nu får man ta och börja sätta igång Joppe till tävlingssäsongen.
Efter jag hade kört Joppe så fick jag köra en liten shettis på banan som kallas för Harry.
Harry har aldrig varit på banan så det gick jättebra för att vara första gången.

Jag tog med mig min lilla fina kamera idag så det blev några bilder på hästarna och mamma tog kort när jag körde Harry som jag tänkte lägga upp.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0