Svar på fråga

Det kom en fråga från en anonym som löd såhär:
hur kom de sej att du började med trav? :)

Svar:
Det var så att Challe som red på samma klubb som jag hade hört att man kunde börja med ponnytrav. Jag var mycket med Challe som jag är nu också, men jag gjorde mycket grejer som hon gjorde då och jag tänkte att det skulle vara kul att börja med ponnytrav då hon också skulle börja.
Jag tyckte det var jättekul och både körde trav och red på ridskola. År 2008 tog jag licens och började tävla. Sen så fick jag Joppe i slutet på 2009 och jag har sedan lagt ridningen åt sidan och håller på med trav. Men jag rider på Joppe också. Joppe och jag har till och med hoppet banor.
Jag i röd tröja och Challe i grå tröja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0