Uuch vad jag mår illa :S

Kom nyss hem från skolan och tårtbakartävlingen. Vår tårta blev hur fin som helst fast den var jävligt äcklig! :S Det kommer garanterat upp en bild på det senare! :) Jag funderar om jag ska åka till stallet en stund eller om jag ska sticka till hööks för att titta/köpa ett pannband. Jag orkar inte vänta till GBG fast det är redan NÄSTA VECKA! Gosh vad kul det ska bli!!!! :D :D
-
Tankar:
Jag har ju redan köpt hjälmen fast jag tror nog att det kommer att bli rätt mycket impulsköp..? Jo det kommer det nog. Jag läste ju senast som igår tror jag att det var på Saras blogg att det är dom man blir nöjdast med..! Fast nu har jag ju inte så mycket pengar kvar... Om jag inte köper att pannband idag så har jag ändå 900:- fast det är rätt lite ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0