Välkomna till våran blogg!

Tänkte berätta lite om mig jag är en tjej på 13 ''snart 14 år'' men vi säger tretton änsålänge! Som älskar hästar och att rida. Just nu så är jag delfodervärd på en ridskola ''Kalmarbygdens fältrittklubb'' på en häst som heter Falling in love KLT eller som man säger Fille! Jag rider honom varje söndag och har lektion på lördagar. Jag är i stallet ca 5 ggr i veckan då stallet är som ett hem för mig. Jag har många kompisar från stallet och utanför stallet och det gör det så roligt att åka till stallet då eftersom jag har så många vänner där. Jag ridit sen jag var ca 8 år så det har gått ett tag nu. Drömmen om en egen häst fortsätter och jag kämpar för att en dag lyckas! Bloggen kommer att handla väldigt mycket om olika outfits, tips på olika saker. och såklart om ridningen! Vi lovar er att det kommer att komma upp många bilder och mycket film! BTW bilden på headern är urgammal men jag kommer att byta ut den när jag har en bättre bild utomhus!

Kommentarer
Postat av: Alma

Härligt att du skaffat en hästblogg, Emmy! Blir kul att följa :) Ses på lördag

2011-02-03 @ 17:36:09
URL: http://reasonsforus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0