Veckans blogg: Josephine Sandström

Namn: Malin Josephine Therese Sandström
Ålder: Fyller 24 i år och yes, jag har åldersnoja
Intressen: Kändes som jag hade fler intressen innan men förutom ridning är det min hund Kiara som tar upp mesta av tiden
Favoritmat: Sushi och lasagne
Fobier: Att få hemska sjukdomar
Stjärntecken: Oxe
Namn: Malin Josephine Therese Sandström
Ålder: Fyller 24 i år och yes, jag har åldersnoja
Intressen: Kändes som jag hade fler intressen innan men förutom ridning är det min hund Kiara som tar upp mesta av tiden
Favoritmat: Sushi och lasagne
Fobier: Att få hemska sjukdomar
Stjärntecken: Oxe

Såhär gammal var jag när jag fick min första häst/ponny:
Bellman som är min foderhäst är det närmsta jag har kommit egen häst. Har alltså aldrig haft en helt egen.

Hoppning eller dressyr:
Båda!

Berätta varför du har valt att satsa på dressyr eller hoppning, eller kanske båda:
Jag gillar både hoppning och dressyr. Bellman som jag har nu är mer en hopphäst och då blir det automatiskt att jag gillar hoppningen mer. Jag gillar känslan, utmaningen och spänningen som hoppningen ger medan jag älskar att genomföra en riktigt bra dressyrprogram på lydig häst.

Det här betyder min häst/ponny för mig:
Bellman betyder mycket för mig då han är som min första egna häst, vi passar väldigt bra tillsammans så då blir det extra roligt att komma till stallet varje dag.
Vad gör du utanför hästlivet:
Jag har två jobb (ett städjobb och ett dealer-jobb), umgås med vänner, inreder lägenheten och tränar min hund. Jag försöker även ha roligt varje dag samt att jag försöker hitta drömprinsen ;-)





Kommentarer
Postat av: Josse

Gulle er! Varit jobbig och mailat om bilden i menyn. Var så läskigt att se sig själv haha

2011-02-19 @ 22:09:04
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0