Veckans blogg

Namn: Paula Herre
Ålder: 17, blir 18 i år
Stjärntecken: vågen
Favoritmat: svårt, finns så mycket gott men tar nog pasta och köttfärsås :)
Fobier: spindlar (eller alla småkryp) mörker & hissar!

Det här älskar jag att göra:
Självklart att vara i stallet och "umgås" med min häst. Tävla och träna är också grymt kul! :)
Sedan är de sjukt roligt att vara med kompisarna, då jag inte hinner de i veckorna så ofta nu med häst och allt!

Jag vill satsa på hoppning/dressyr?
hoppning! :D

Vad vill jag få ut med min ridning:
Jag vill kunna bli så bra som de bara går, har ganska höga mål men ingen tidsgräns ;)

Såhär gammal var jag när jag fick min egna ponny:
Jag fick min fösta egna ponny när jag var 16 år, men nu har jag storhäst!


Det här betyder min ponny för mig:
Min förra ponny (som jag fortfarande har "kontakt" med, betyder oerhört mycket. Men min häst jag har nu betyder mer än så! Inget kan ersätta henne, inte ens alla pengar i världen!




Kommentarer
Postat av: paula &floridel

wiho :D

2011-02-09 @ 21:20:22
URL: http://enligtpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0