Drömmer mig bort

Sitter vi brossans mac och oj vad jag skulle vilja ha en sånn här! Toffe fyller år idag ''grattis till honom'' så han är ute med några kompisar han fyller 21 idag. Så han lämnade sin dator hemma och jag har så jag har suttit vid den i princip hela kvällen. Och gud vad bra den är. haha jag är inte så bra på mac men allting är snyggare med mac. Allting är bättre och det vet inte jag om det bara är något man får för sig för att det är en dyrare dator men jag tycker iallafall att den är grym. Och jag har sagt det till toffe att om han inte vill ha kvar den så finns det en som vill ha en. Haha varför skulle han inte vilja ha den xd Nu när jag sitter och skriver så kommer jag på att den är grymt lätt att skriva snabbt på! Omg jag vill ha den. Kommer nog att sno den här några kvällar! :D


/Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0