GRYM DAG!!

Det var en dag på Tingsryd idag!! :D

Joppe
Vi kom iväg ganska bra i starten, men ca 80 meter efter fick vi en ganska så lång galopp men det var den enda. Joppe hängde på bra annars när det var snabbare hästar som kom utsides om Joppe. Efter galoppen så sprang han riktigt bra, vi slutade på en bra femteplats!
Vi fick också en ny tid 2.17,4! :D

Joppe monte
Jag red ju Joppe i ett lopp också ;) I värmningen kändes det inte alls bra, han skulle bara galoppera och galoppera sina korta galopper....
Men i loppet var han underbar! Vi fick en bra start utan någon galopp, vi kom ifatt och låg utsides på en häst som försvarade sig bra. Till slut kom vi ifrån den hästen och höll ledningen in i mål!!
Vi VANN på en riktigt snabb tid, 2.14,9!!!
Han var helt otroligt bra!

Origo
Idag testade vi helstängt på Origo, i början tyckte han att det var lite otäckt, men han blev van efter en stund. 
Origo och jag tog ledningen från starten, det var en shettis som höll på att köra om oss men Origo försvarade sig riktigt bra!! Vi höll ledningen in i mål vi också!
Origo och jag VANN också på en asbra ny tid, 3.10,9!! 

Jag är riktigt riktigt nöjd med dagen och det var så kul att det gick så bra, pållarna var så duktiga!! :D <3
 
Får se om jag hittar bilder från dagen ;)
//freaky

Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

Sv; Tack! :D GRATTIS SJÄLV! Så himla kul!! :D <3

2011-07-17 @ 22:46:14
URL: http://torudd.blogg.se/
Postat av: SIMON LINDBÄCK

GRATTIS :))

2011-07-18 @ 00:36:18
URL: http://simon.lindbacks.com/
Postat av: marina

jättegrattis!!!!

2011-07-19 @ 22:45:27
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0