Hur jag ser på bloggen

Jag älskar att blogga och skulle inte kunna sluta med det bara sådär. Men det som är så jäkla svårt med det är vad man ska blogga om. Ibland när jag inte har något att blogga om så tänker jag att jag ska skriva om schabrak eller om vad jag tycker mest om för grejjer eller ja ni vet allmän fakta om hästgrejjer. Men sen tänker jag är det verkligen kul att läsa om? Är det verkligen kul att läsa om schabrak eller är det roligare om jag inte skriver någonting alls då? Det är så jäkla svårt att veta vad man ska skriva om.

Sen tänker jag samtidigt, vi har inte så mycker läsare det kan vara allt från 40-80 om dagen. Och det är sjukt lite. Men jag gillar att ha en liten blogg och jag skulle inte vilja ha en stor. Jag bloggar för dom som vill läsa och för att jag vill. Sen så tycker jag ibland att det är lite tråkigt när man inte från några kommentarer på det man ändå lägger ner tid på att skriva. Dom flesta som läser den här bloggen tror jag inte läser till exempel det här inlägget då dom tycker att det är för långt. Det är svårt då att få fram något i en text som ingen ändå inte läser. Sen så när jag skriver skriv en kommentar om du faktiskt har läst hela texten så får jag ingen. Det känns helt onödigt att sitta och skriva för ingen som läser. Men sammtidigt så skriver man av sig. Och då är det rätt skönt när ingen läser. För då kan man bara skriva men ingen ser. Men jag hoppas att det är någon som ser det här!

Jag älskar bloggen och jag kommer alltid att blogga, med vem eller på vilken blogg vet jag inte. Men jag gillar att blogga med Anna. Hon är duktig och i bloggen med henne så blir det lite variation. Om man gillar monte, trav eller kanske dressyr. Det finns en grej för alla. Anna erbjuder trav & monte och jag erbjuder dressyr för det mesta! Och det tycker jag är sjukt bra! Då kan man läsa det man tycker är intressant. Sen har jag funderat på att skaffa en dressyrblogg med någon. Men jag vet inte, jag vill ha kvar bloggen med anna också. Coh jag vill absolut inte blogga själv. Det är bara tråkigt. För att när man åker bort så har man alltid den andra som bloggar. Det vill jag inte då lägger jag ner eller försöker att hitta någon annan om inte Anna är med.

/Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0