Kingsland

Kingsland är verkligen ett utav dom finaste märkena enligt mig. Dom har fina kläder som inte blir för mycket utan lite lagom sådär! Med en liten toutch av lyx. Tycker jag iallafall som inte är van att lägga 500-1000 för en tröja. Iallafall så är det en grej som jag ska köpa som är 100% bestämt. Men det tar vi senare. Jag har dock inte så mycket i kingsland men det jag har tänkte jag köra igenom i i brist på bloggande!
Pannband typ!? Som jag fick i födelsedagspresent förra året! Helt ärligt så har jag aldrig andvänt det! Haha tycker att det är förr brett och jag vet inte hur jag ska ha det för att det ska bli snyggt xd Om det inte hade varit så brett så hade jag lätt använt det till en toffs på vintern! 


Mössan: Älskar den här mössan snygg och passar faktiskt rätt bra till mina vardagliga stallkläder! Den är skön och jag älskar den! Den skulle jag verkligen rekommendera. Dock så var den lite dyr tycker jag iallafall! 600:- för en mössa tycker jag är mycket. Så det är väll det ända minuset isåfall..
Show sock 3-pack från Kingsland
Strompor: Visste inte om jag skulle skriva om dom för dom är väll ingen stor grej sådär men väldigt sköna tycker jag iallafall! Det är verkligen mina favoriter. Vissa tycker inte om att ha dom eftersom dom är så tunna men jag älskar dom!

Tröjan: Älskar den! Dock är den lite stor och jag hade velat ha en annan modell. Men jag hittade den ju somsagt på mässan i falsterbo och där fanns den bara så billigt i den modellen. Men galet fin och jag tycker att det står sweden bara är coolt! Sen är den också lite väl dyr men värt det. Tyget är ju typ världens bästa. Om man lägger den så att den blir skrynklig så bara tar man på sig den. Så tar det 5 minuter så är den helt rak igen och när man rider i den eller springer i den så andas man igenom den eller hur jag nu ska uttrycka mig. Man blir inte så varm i den på samma sätt som man blir i en vanlig tröja!

Och nu till saken som jag ska investera I nu i höst. En sak som har funnits länge men som jag tycker är så fin. Jackan den vanliga iallafall den som jag tycker är vanligast. 


Men snygg är den och den ska jag HA så jag ska önska mig massa pengar så jag kan köpa den och jag tycker inte att den är sådär överdrivet dyr heller! Lite lagom för att vara märke! :)

/Emmy



Kommentarer
Postat av: Josse

vill du sälja ditt pannband?:P

2011-07-18 @ 15:28:52
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0