Lite resultat från gårdagen

Jag hann inte blogga igår, men jag hoppas ni läsare förlåter mig.. ;)

NU kommer lite resultat från gårdagen, då jag tävlade :D

Origo
Han gick bra igår, han sänkte sig med fyra sekunder och kom på en 6:e placering. Det var många hästar i det loppet som sänkte sig, men jag är riktigt nöjd med Origo! :D

Joppe
Snacka om att detta var det mesta dramatiska loppet jag har varit med om...
Det började med en startgalopp som nästan var stillastående, sen när han kom i trav igen så gick han som ett skott. Han sprang skitfort! I sista kurvan så var det två stycken som låg i bredd som Joppe och jag skulle köra om, när vi kom upp och låg tre i rad så kastade sig hästen som låg innerst utåt och då gjorde ju andra hästen också det. Kuskens hjul som låg i andra spår fastnade i mitt hjul så vi satt fasst i varandras hjul.
Vi kom låss efter kanske tre sekunder (men det kändes längre). Sen så fattade jag inte att jag skulle köra fort, men när jag märkte att alla andra gjorde det så körde jag på honom på upploppet.
Vi slutade trots allt sjua och en sekund från rekordet, snacka om att Joppe var riktigt duktig!! :D

Dominita
Dominita var väldigt pigg igår, hon var lite vinglig men sprang bra! 
Vi tog ledningen från första kurvan och fick lite press på oss i början på sista kurvan som släppte och höll ledningen ända in i mål!
Vi vann helt otippat på 3.18, Dominita var skiiitbra & duktig!! :D

Ture
Ture gick riktigt bra! 
Vi fick en bra start och kom iväg bra. Sen så kom en snabbare  på utsidan men Ture försvarade sig riktigt bra så Ture höll den andra hästen i ytterspår ända till sista sväng då den kom undan, men på upploppet kom Ture igen och de låg jämnsides innan ture fick en galopp och vi slutade tvåa.
Men fasen va bra Ture var, jag är skiit nöjd med honom!! :D

En riktigt bra kväll var det, skiiitnöjd!! :D   

//Freaky ;)

Kommentarer
Postat av: marina

grattis till vinsten! =D

2011-07-16 @ 19:57:21
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0