Mockning

Ikväll ska jag och mamma med flera till travet och mocka boxar tills imorgon då det är ponnytravtävlingar. Ungefär 120 boxar ska mockas (120!!!!), så det kommer ta ett tag. Det var väldigt många anmälningar till tävlingarna imorgon, men det ska bli kul! :)

Idag ska jag nog ta det lite lugnt och snart cykla till stallet och smörja lite till tävlingarna imorgon. Jag ska vara med i ett lopp med Joppe. Jag vet inte hur många det skulla vara med i mitt lopp men det var nog ett fullt lopp, 15 st. Det ska bli kul och se hur han går, jag hoppas på att han kommer att gå på sitt rekord. 
Jag körde Joppe igår med nya skor, och han galopperade asmycket. Men jag får se hur det går... ;)

//Freaky
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Fin blogg & gullig häst :D

2011-07-14 @ 15:00:01
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0