Tillbaka

Nu är jag till baka ;)
Idag har jag kört Joppe, Harry och Origo.

Joppe gick riktigt bra idag!!
Först så körde jag 2140 m och jag klockade första varvet som  gick på 2.15 med två galopper sen så klockade jag sista 500 m och då stannade klockan på 1.05!! :D
Sen så körde jag ett varv och det gick riktigt FORT!
När jag tog tiden så stannade klockan på 2.11,5 med en galopp :D Snacka om en duktig heest!

Harry gick också bra idag!
Han sprang på 3.21 och jag ska kvala honom den 5/8, så får vi se hur det går :)

Origo gick inte lika bra idag...
Han var riktigt seg och ville helt enkelt inte springa. Sen när jag skulle jogga av honom på slingan körde jag lite fort med honom och då ville han springa ;) Knasponny!


//Freaky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0