Träningsläger dag 2 ''död''

Jag har onte i huvudet träningsvärk och är varm ''fast jag ska faktiskt slänga mig i poolen så fort jag har skrivit klart detta''

Dressyren kändes han fin, fast både han och jag var trötta! Jag kommer faktiskt på mer och mer att dressyr är min grej, jag tycket inte att något annat är kul. Eller jo men inget annat som jag vill satsa på! Vi skulle gå ner och bada med hästarna. Tänkte väll okej nu ska jag upp på freja. För jag menar jag har ju inte suttit på henne sen hon bet mig. Det kan väll inte vara så farligt. Och visst hon är snäll och gick i första gången men andra gången så reste hon sig och då kände jag att om hon ska vara sur, eftersom jag fortfarande är lite ovän med henne sen hon bet mig så struntade jag i det!? Beteer man sig så, så får det va. Så där tappade jag humöret! xd

Hoppningen gick bättre idag än igår men det kunde fortfarande gått bättre. Vi hoppade en liten bana men räcken, stigsprång & trippelbarr. aah juste jag trillade av också men det är sånt som händer. Är inte direkt så rädd för det så det var ingen fara! :)

Bild i repris
foto: Alma Söderholm
/Emmy

Kommentarer
Postat av: Natalie

riktigt fin häst =)

2011-07-05 @ 21:34:59
URL: http://hastochponnyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0