Gladis

Är glad som fan idag vet inte varför bara är! Kanske kan bero på att vi såg en snyggis på stranden men man vet ju aldrig! Iallafall så ska jag se på Paradise Hotel nu. Sen så ska jag fortsätta på nya designen. Man kan ju inte säga att jag har kommit så långt. Men jag kan säga en sak och det är att det kommer att bli en total makeover! Men jag skulle vilja ha finare bilder! Och det är faktiskt en spekulant som tar väldigt fina bilder som ska göra det! Och ni får veta vem det är sen när dom är tagna och fina! Eller ja jag vet inte riktigt hur jag ska förklara! Ni får helt enkelt se! Men den kommer iallafall att bli klar till slutet av nästa vecka! 


/Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0