Nattblogg

Eller kan jag kalla det nattblogg när klockan bara är 20 i 1? Ja det kan jag, hihi nattuggla som jag är! Men jag älskar att sitta uppe på nätterna när alla andra sover! Det är typ det bästa som finns, för jag blir ändå inte trött förren klockan är halv 4! Just nu lyssnar jag på peppmusik och tittar runt! Sånt som man ska göra! Haha skriver massa skit bara för att det ska se ut som om jag har skrivit mycket! Fast hur många läser igentligen hela texterna man skriver! Om du läser allt jag har skrivit i det här inlägget kan inte du kommentera det då! Skulle vara så kul att se vilka som faktiskt läser bloggen! Om det inte är någon som kommenterar så får jag väll börja skriva kortare inlägg! xd

/Emmy

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu när jag skickat en bild, kan ni inte byta ut den då? :P

2011-06-30 @ 07:38:47
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad snällt.

Har precis skickat iväg mejlet då ;).

2011-06-30 @ 08:15:18
URL: http://goldponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0