NY SULKY + SELE!

Igår var jag, mamma och pappa iväg och hämtade en ny (begagnad) sulky och en sele med quick hitch på, och det var därför jag inte bloggade. Quick hitch är när man bara klickar fast sulkyn i selen. Det är en Royal Hawk sulky som är blå och matchar min dress perfekt! :D
Innan har jag ju haft min remsele som jag har fått snurra runt skalmen, som har tatt mycket längra tid än vad det går att sätta fast den nya. Jag ska lägga upp en bild på sulkyn så fort jag kan, så kan jag förklara mer om quick hitch och sånt som ni undrar! :D

//Freaky

Kommentarer
Postat av: majja

Quick hitch är så jäkla praktiskt!! :D

2011-06-16 @ 21:40:23
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0