Packing på G

Förlåt, jag vet att jag inte bloggade igår men jag orkade verkligen inte...
Sångövningen gick bra igår, det var faktiskt riktigt häftigt att stå bland alla travkuskar och tränare som kör stora hästar man kände sig så liten ;)

Snart ska jag dra mig mot stallet och packa till Östanåkra där jag ska tävla imorgon som jag kanske har nämnt ;) Denna veckan har gått riktigt fort så det känns som om det skulle kunna ha gått en dag till innan det blir söndag, men det var nog för jag tävlade i måndags :P

guud vad liten jag ser ut att vara på bilden! ;O
//Anna

Kommentarer
Postat av: Olivia Andrén

Förut kommenterade jag att jag ville var med där. Om du vill ta bilden på mig och Tiara:)

2011-06-13 @ 07:15:52
URL: http://weelovehorses.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0