Resultat Halmstad 19 juni

Hej alla goa och glada nu så har jag precis kommit hem efter en härlig dag på Halmstad! :D

Jag slapp regnet som jag trodde skulle vara med oss hela dagen, men det var faktiskt uppehåll hela dagen och det var faktiskt ganska så varmt.
I första loppet stod jag och Joppe på start och det stod hästar som var nästan 20 sek snabbare än Joppe 200 meter bakom. Vi kom iväg bra och höll ledningen till sista sväng, som jag tycker va oväntat länge. Vi slutade 5:a på tiden nya tiden 2.17,7*! Joppe sänkte sig med 3 sek, och jag är lite orolig om hur vi kommer att kunna ligga på den tiden hela tiden ;)

I andra loppet så fick jag en onödig startgalopp, men vi kom igång ganska så snabbt efter. Joppe skulle streta emot lite första 100 meterna men skärpte till sig sen. I sista sväng så låg jag utsides vid en häst som jag hade gjort ett bra tag och fick en andra galopp men tog ifatt det sen, vi slutade 5:a i det loppet också och fick en tid på 2.21,7 som var mindre bra, men jag är nöjd :)

Jag tycker att Joppe har varit superduktig idag och skött sig bra, jag är suuupernöjd med honom! :D


//Freaky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0