Resultat Jägersro 21/6

Det gick riktigt bra igår måste jag säga, Ture var helt underbar att rida!
Han värmdes i sulky och sen så lite innan loppet fick jag rida och känna på honom. Han var väldigt travsäker och vi fick till en bra start och kom iväg bra. Sen så kom en häst ifatt som jag ''hängde på'' och kom förbi resten. De sista 500 meterna så var det bara jag och den som var 20 meter framför. Ture & jag började närma oss och ja ökade så mycket som möjligt, men fick en jättekort galopp på upploppet.
Vi slutade 2:a på tiden 1.59,2 som jag är supernööjd med honom!:D <3

Hemresan var inte lika rolig som ditresan. Vi stötte på ett annat djur på vägen som stod lite i vägen men alla är okej som satt i bilen!! :S


(C) Carl-Henrik Bondesson

//Freaky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0