Resultat Tingsryd 6 juni

ORIGO
Jag startade Origo i lopp 1 och det gick faktiskt riktigt bra. Vi kom iväg bra i starten efter 3 omstarter. Sen så tog vi ledning men inte så länge, det kom en berdvid i ytterspår men Origo försvarade bra men efter kanske 600 m kom den ifatt. Sen så kom det en annan som nästan bara gled förbi och vann, Origo och jag kom 3:a på 3.18,5 så jag är riktigt nöjd med honom! :D

JOPPE
Jag startade i två lopp med Joppe idag, lopp 7 och lopp 11. Lopp 7 var ett riktigt krångligt lopp och jag fick inte en alls bra start och det blev två galopper. Vi slutade 5:a i lopp 7 på en bra tid om man tänker på omständigheterna, han gick på 2.20,5 (rek. 2.20,2). I lopp 11 slutade vi 6:a, jag stod på tillägg så det var bara att jaga men jag fick två galopper så det blev ganska så tufft. Jag kom ut i fjärdespår i sista kurvan och det gjorde ju inte så att det gick fortare häller. Han sprang på 2.23,9 i detta loppet :)

Jag är väldigt nöjd med båda, de små sötnosarna! ;)

Bilder fårn dagen kommer senare!;)
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0