Riktigt bra dag på Östanåkra!

Det har varit en jättebra dag på Öa idag, tycker i alla fall jag! :D

Med Ture som jag red monté på kom jag tvåa med två galopper, jag fick en i starten och jag vet inte varför han fick den men den var kort så det var bra! Andra galoppen fick jag för att han blev rädd för någon vit stolpe på innerplan och han kastade sig åt sidan och fick typ en lång galopp där. Men jag är ändån nöjd! :D

Med Joppe körde jag två lopp. Första loppet kom vi tvåa! Han gick riktigt bra och jag måste tacka Challe som hjälpte mig idag med att joggafram Joppe då jag red Ture, tack så himla mycket bästa Challe! :) Joppe fick ingen galopp och sprang på 2.24,6 som jag är helnöjd med! :D
Andra loppet stod jag och Joppe på ganska så mycket tillägg men vi tog ifatt väldigt mycket utan en ända galopp och vi slutade på en 4:eplats på 2.20,5 som är en riktigt bra tid på Östanåkra! :D

Sammanfattning på dagen är att den har varit lugn, rolig och bra utan regn! Det brukar alltid regna på Östanåkra.
Jag får se om jag hittar någon bild från dagen! :D
Ni får nöja er med en bild från Halmstad sålänge! ;)

Kramisaar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0