Vi i travskolan

Idag så har jag åkt iväg till Tingsryd med några tjejer då vi har tävlat i Vi i travskolan. I tävlingen får vi svara på teorifrågor, göra saker på tid och köra en konbana mot två andra banor (Jägersro och Tingsryd). Ganska så mysigt och kul! 
Det första vi gjorde var att ha alla teorifrågor och det vann vi på, senare så skulle vi kasta hästskokastning och jag hade jättemycket tur! Jag satte 3 av 5 stycken hästskor in ett spann! ;) I hästskokastningen så kom vi tvåa, tror jag...
Efter hästsko kastningen så skulle vi hitta fem fel på en utselad ponny, där hittade vi fyra fel och kom på delad första plats!
Till slut så körde vi konbana, där gick det bra men Jägersro var riktigt duktiga så dom vann och Kalmar kom sist, men vi var ändå duktiga! ;)
Slutrsultatet blev att Kalmar VANN med 1 poång! :D :D Superglad!

Efter tävlingen tog vi en runda till Börjes där jag köpte en ny blå luva till Joppe som jag ska ha när jag tävlar! :)



Kram Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0