Dagen 5 mars

Idag har det varit en travkurs på tarvet och jag körde lille Joppe på banan och det gick jättebra, han gick runt sitt rekord och jag blev jätteglad fasst han får ju inte gå så bra så här långt innan tävlingssäsongen. Jag får helt enkelt bara ta det lite lugnt :)
Efter kursen så frågade Mia mig om jag ville rida Once. Once är en travhäst som är på gränsen att vara en häst men är en D-ponny. Det var askul att rida honom för det gick så himla fort! Jag red lätt och stog upp och sen så hade jag mjölksyra i benen. :P
När jag var klar i stallet så åkte jag hem och bytte om och åkte och tittade på när brorsan spelade innebandymatch och dom vann med 5-4. Matchen var spännande, tyckte jag iallafall ;)
Här är Once som jag red :)

Det var det mesta som har hänt idag, jag tog lite bilder i stallet idag också så jag lägger in några sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0