Drar mig mor stallet

Vi har elevens val och jag valde stallet som eftermiddagsval för att bowlingen var inte öppen som vi hade tänkt att åka på så jag cyklar till stallet istället för att möta upp vernesa så ska vi ses om det finns några hästar som vi kan rida ;) Så det är vad min eftermiddag/kväll kommer att vara! Men det blir mer uppdate ikväll när jag kommer hem. Nu ska jag sticka hem till farmor och farfar och be dom pumpa min cykel för att jag orkar inte hitta våran och jag får hjälp om jag åker dit! Ska bara byta om först då? Kul inlägg va? hahah ne nu drar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Emmy! :)

Vill du skicka en bild på dig och Fille till mig?

Ska ha det till min nya design och länkbilderna..

Den ska vara i färg och utan censurering ;)



annars får du gärna välja någon annan bild du vill att jag ska använda :)

2011-03-11 @ 16:58:55
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0