Funderar på sommarjobb

Men jag har faktiskt inte tänkt klart än. Jag fyller ju 14 nu i år men dom kanske vill ha äldre och det ändå som finns för oss som är lite yngre är jordgubbsplockning och ja jag fundrer på det, fast jag vet ändå inte fetsrom det är en månad och det är den månaden då man kan göra mest roliga saker så jag tror inte att det blir det! Jag vill t.ex på träningslägret på KBF och det kostar en del tycker jag för 3 dagar :o Fast det skulle vara jävligt kul!
Fast där kommer vi lite till det att det är så många som är så mycket duktigare än mig som vill vara med på det och då är det bäst att det är fler som är like me som är med så vi kan dela upp oss i två grupper men det är nog inte så många som vill vara med som är i min ålder pga priset men jag ska spara nu! Det går snabbt att spara ihop till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0