Haha kan inte sluta skratta!

Jag är somsagt lite kär i Eric Saades utseende! HAn är ju grymt söt! Men det gulliga är att idag när jag kommmer till stallet och mamma är med så går jag in på kontoret för att prata med Mz. Där inne sitter Casper, Mz oxh Ellinor och titta rpå Eric Saades nya låt popular. Jag har skojat lite med Casper om att han är min pojkvän. Haha Casper är 7 år och är typ helt galen i Eric Saades låtar och tycker han är lite häftig osv. När jag och mamma går in så skriker Casper till mig VI SITTER OCH TITTAR PÅ DIN POJKVÄN! Då säger jag till Casper att jag bara har skojat med honom och han blir typ jättesur haha han har verkligen gått på det! Så söt man kan bli eller? Haha här har ni den iallafall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0