Home, sweet home

Nu allihop har jag kommit hem från London.
Det var jättehäftigt i London och jag har shoppat, åkt i London eye, gått på ett museum och varit på en musikal.
Första dagen var det jättefint väder med sol och det var typ 13 grader varmt. På eftermiddagen åkte mamma, brorsan och jag i London eye och det var jättehäftigt, jag trodde att det skulla vara läskigt men det var inte så farligt ;)
Andra dagen var det bara shopping.
Tredje dagen så gick vi runt lite och shoppade också.
Fjärde dagen var det fotboll som bara pappa och brorsan gick på och då gick mamma och jag till ett museum som jag tror hette Tate Modern och på vägen dit gick mamma och jag på en bro som är med och typ rasar i Harry Potter och jag kommer inte ihåg vad den heter men det var häftigt.
Den femte dagen äkte vi hem.
Det jag har köpt är några tröjor, ett par jeans och två par converse fasst ett par av de conversen fick jag av pappa.

Det var det mesta från London och jag jägger ut några bilder ikväll om jag har tid.

Kommentarer
Postat av: Jonkarolina

Great site keep up the good work

2011-06-08 @ 13:36:08
URL: http://jonkarolina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0