Joppe 26 mars

Idag så hoppade jag med Joppe och det gick inte direkt som jag hade tänkt mig...
Jag började med att ridafram honom med lite halt och trav o.s.v. När jag skulle galoppera så gick det bra men han störde sig på skänklen så han gick i sidled typ.
Först när jag skulle hoppa de små hinderna som jag hade gjort så travade jag och det gick bra men när jag skulle galoppera på hinderna så ökar han farten och river. Sen när jag hade hoppat i galopp och rivit så tänkte jag bara trava över hinderna men det gick ju inte heller så bra för han skulle ju bara galoppera och studsa & han blev stirrig.
Men till slut när jag hade gjort hinderna lägre och fått honom i lugnare trav så gick det bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0