Jour

Ska gå och lägga mig senast 23.00 iallafall så att jag orkar upp till jouren imorgon! Uuch jag orkar inte ha jour imorgon men men det går säkert bra förmiddagsjour är iallafall bättre än eftermiddagsjour. Sen så ska jag rida mitt i allt ihopa så det blir ju en liten paus där också! ;) Såklart så ska vi hoppa mindre bra.. Hade hellre haft ett dressyrpass fast jag ska ha Fille så då blir det bättre! Sen ska jag borsta och putsa lite till det som jag ska ha på söndag då det är klubbtävling. Sen hem & sen ska jag hem till Cassandra när jag har fixat mig så ska jag sova hos henne! Ha lite ''födelsedagskalas'' kan man säga! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

DU! Jag glömde att lägga ut schabraket men jag lägger ut den lördag kväll så kan du fixa det direkt på söndag morgon? ^^ Är det okej? <3

2011-03-04 @ 21:30:52
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Alma

Har du varit i stallet i veckan? Du råkar inte veta vilken häst jag ska ha? ^^

2011-03-04 @ 22:09:37
URL: http://reasonsforus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0