Kom nyss hem från stallet!

Kom nyss hem då somsagt! Vi körde kråkan och det visar bara att det är vår! När men ser eller själv kör kråkan så vet man att det är vår. Det är faktiskt jättemysigt och nu vill man bara ut och rida iställer för att vara inne i ett tråkigt ridhus.. Jag cyklade tom till stallet idag bara för att det var så mysigt väder ute!
Nu ska jag plugga franska , och sen ska jg duscha lääääääänge! Jag ska försöka att blogga något mer idag men annars så får ni en mobilblogg i slutet av kvällen. Jag ligger ändå alltid med mobilen innan jag ska sova! Nehepp nu ska inte jag prata mer! ;)
Fillepille ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

Jättesöt! :D

2011-03-09 @ 19:41:02
URL: http://mwicksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0