Mina stövlar

Jag måste bara tipsa om mina stövlar som jag älskar dom är verkligen helt underbart sköna snygga och till ett bra pris! Dom var och är mina första stövlar efter ''plaststövlarna'' man hade när man var liten xd Haha vad rolig man såg ut då eller ja jag gjorde det iallafall! Eller efter plaststövlarna så hade jag skor och chaps men stövlarna eller ja ni fattar!


+ med stövlarna

     • Dom är hur sköna som helst!

     • Dom är billiga 1999:-
    
     • Dom sitter och är väldigt snygga enligt min smak!

- med stövlarna

     Det är många som har dom
    
     Smutsen fastnar på svåra ställen


Jag skulle rekomendera dom om man inte är så märkesnörd dom är sjukt bra tycker jag! Så det är ett tips!


Kommentarer
Postat av: Mattiaskathinka

I love this page.

2011-07-18 @ 08:55:35
URL: http://mattiaskathinka.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0