Stan!

Nu ska jag strax sticka in till stan för att vara lite smakråd åt mamma för att hon ville det! Hon skulle köpa något ohc sen så ska vi gå och titta lite! Jag tror att jag drar till stallet sen också. Jag ska anmäla mig till klubbdressyren och lite annat! :) Det är många där på tisdagar och jag saknar alltid stallet det är ju som sagt lite som ett andra hem! Jag har afått lite frågor på om jag kan visa vart fille står och hur ridskolan ser ut så kameran åker med också så ska jag ta lite bilder! Om jag får låna mammas kamera då för jag tänker inte ta med systemkameran! ;)

Annars så kommer det någon annan dag fast det är klart att jag får låna mammas kamera men om jag inte åker dit mot all förmågan så får ni se hur det ser ut en annan dag men jag tror att ni kommer att få se idag! ;)


Sitter vi pappas dator! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0