Top 3

John Whitaker


Jag ska vara helt ärlig nu! Men förut så hatade jag det här schabraket! Jag tyckte det var hur fult som helst! Men jag har verkligen ångrat mig! Lite för att jag ahr sett det i verkligheten nu och det var så så jävla snyggt! Det sitter helt perfekt och glittret gör det bara ännu snyggare! Om jag skulle skaffa häst så skulle det här vara ett schabrak som jag var tvungen att ha! Det är inte så dyrt heller!
Lami-Cell Platinum
Allroundschabrak Platinum från Lami-Cell
Också helt underbart! Kommer ihåg när jag såg det första gången! Haha jag svimmade typ! Det är verkligen helt underbart fint går inte att säga annat. Inte heller speciellt dyrt. Ett på hööks kostar ju kanske 200-300 lägg typp 150 och ni har detta! ;)
Glen Gordon

Också helt otroligt fint! Jag tycker mest om den här färgen och allt! Det är inte heller superdyrt! Hittade det jättebilligt i gbg typ 250 kr :o Men jag hade så mycket jag ville köpa då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0