Torsdagskväll

Nu sitter jag hemma hos farmor och farfar bara för att jag inte vill gå hem haha! Jag kom hit och nu kommer jag inte här ifrån vi sitter och tittar på film och det är ändå ingen hemma för att pappa jobbar och mamma är på kurs.. Det ända jag vill hem till är duschen och min bok! Jag har precis börjat på den 3:de boken i twilight-serien. Så jag ska nog inte hem nu på ett tag för jag ska be mamma komma och hämta mig!
intressant inlägg va? hahah inte så roligt kanske men alltid något! Och eftersom jag sitter vid deras dator nu så har jag inga bilder så det blir ett bildfritt inlägg också men jag kanske hittar något annat att blogga om det får ni se om sen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0