Wohoo

Jag är på galet bra humör och det var verkligen Amanda,Adam & Danne som gjorde mig på detta humör! Det blev lite galet när Adam hoppade i Amandas Jaccuzi ''stavning?'' och ja jag är bara glad och att förstöra denna glädje med att sova nu känns inte helt OK?
.
Så därför tänker jag inte det fast jag ska bara ligga och vila ett tag eftersom jag måste upp kl 8 imorgon för att jag ska rida, snälla kan det inte va lite senare bara imorgon? Jag är så otroligt jävla glad och jag vill inte! Shiet jag kan inte skriva detta inlägg nu det kommer bara att bli fel för en sak men jaja skitsamma!!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: tack så mycket :D

2011-03-11 @ 23:39:05
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0