Bloggtorkar

Försöker att blogga så mycket det bara går men det är jävligt svårt när man inte har något specielt att skriva om. Och oavsett om man tror det eller inte så loggar jag in kanske 5 gånger om dagen oavsett om jag bloggar eller inte. Men jag ska försöka att bli bättre på det. Just nu har jag så mycket i huvudet.

Vill iallafall säga grattis till Carroklein som har kommit vidare till adition? Eller vad ska man säga men typ av ponnyakuten. Om hon kommer med så dör jag. Jag kommer att dö av avundsjuka, aa asså det skulle vara grymt! Det är kanske lite mer än 1000 pers som söker och 30 som går vidare! GALET? att hon kom med, det är bara förnamnet! Jag lovar att hon kommer att komma vidare!

Btw, har jag tröttnat på designen nu igen! Jag gillar typ andras deign as mycket men tycker att våran börjar bli tråkig men jag får se orkar inte fixa någon nu iallafall. Anna kanske vill göra en men det får vi se, det kan ju bara hon avgöra! Nu ska jag plugga! Och sen måste jag säga att mitt nat har inte fuckat upp men blogg.se har typ gjort det för jag kan inte använda gamla bilder i arkivet det är därför det inte bli så mycket bilder för jag kan bara ladda upp nya!

/Emmy

Kommentarer
Postat av: ella

En blogg du skulle gilla www.norrlandsryttare.blogg.se!:D

Mina bästavänners blogg, den liknar din så det kanske är något för dej:D

2011-05-05 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0